پس‌از انتشار اخبار مختلف درخصوص معرفی نسخه LTE گلکسی واچ FE، کمپانی کره‌ای سامسونگ به‌صورت رسمی آن‌را برای ورود به بازار جهانی رونمایی کرد.

گلکسی واچ FE یکی دیگر از محصولات اضافه شده به مجموعه دستگاه‌های رو‌به رشد سامسونگ است. همان‌طورکه می‌دانید، FE مخفف عبارت Fan Edition است که به‌دلیل قابلیت‌های متعدد با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر با استقبال گسترده هواداران روبه‌رو است.

گلکسی واچ FE LTE در اصل فقط یک ریبوت از گلکسی واچ 4 با مشخصات بسیار مشابه محسوب می‌شود که ازسوی سامسونگ معرفی شد. ابعاد بدنه تنها در نسخه 40 میلی‌متری موجود است و حق انتخابی برای مدل 44 میلی‌متری وجود نخواهد داشت. نمایشگر 1.02 اینچی AMOLED این ساعت هوشمند با پشتیبانی از ویژگی Always-on Display می‌تواند تمام ویجت‌ها را برای شما به‌نمایش بگذارد.

معرفی گلکسی واچ FE LTE

ازنظر مشخصات سخت‌افزاری، گلکسی واچ FE از 1.5 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد که به‌همراه تراشه Exynos W920 می‌تواند قابلیت‌های کاربردی ورزشی و سلامتی را به‌صورت کاملا روان و بهینه دراختیار کاربران قرار دهد. همچنین، سامسونگ اعلام کرد این مدل از مقاومت 5ATM در برابر آب برخوردار است که مزیت بزرگی برای شناگران به‌شمار می‌رود.

نسخه LTE گلکسی واچ FE LTE به شبکه‌های 4G دسترسی پیدا می‌کند، البته به‌شرطی که در طرح تلفن همراه شما جایی برای آن وجود داشته باشد. به‌نظر می‌رسد نسخه LTE برای کشورهای درحال توسعه که از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کنند گزینه‌ای عالی با قیمت کمتر باشد.نسخه گلکسی واچ FE LTE با قیمت 249 دلار در وب‌سایت سامسونگ در مرحله پیش‌فروش قرار دارد و احتمالا از هفته آینده وارد بازار جهانی می‌شود.