احتمالا سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ چهارم مردادماه در رویداد گلکسی آنپکد معرفی خواهد شد و حالا شماره مدل گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک مشخص شده است.

ساعت‌های گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک تاییدیه گوگل پلی را دریافت کردند. اگر چه این تاییدیه اطلاعات زیادی در اختیار ما نمی‌گذارد، اما بخشی از مشخصات کلیدی آن را آشکار می‌کند.

اگرچه هنوز نام ساعت‌های جدید مشخص نشده اما با توجه به نام ساعت‌های سری قبلی (گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ کلاسیک) می‌توان حدس زد که مدل‌های جدید با نام گلکسی واچ ۶ معرفی و عرضه خواهند شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شماره مدل گلکسی واچ ۶ با ابعاد ۴۰ میلی‌متری SM-R930 و ۴۴ میلی‌متری SM-R940 است. گلکسی واچ ۶ کلاسیک هم در ابعاد ۴۳ و ۴۷ میلی‌متری با شماره مدل‌های SM-R950 و SM-R960 شناخته می‌شوند. البته ابعاد مذکور هنوز به شکل رسمی تایید نشده‌اند.

همچنین کدهای «fresh6bl» و «fresh6bs» نشان‌دهنده سایزهای کوچک و بزرگ برای این سری است. هنوز خبری از مدل‌های LTE که معمولا با همین کدها همراه با عدد ۵ در انتها شناخته می‌شوند، نیست. احتمالا طی هفته‌های آینده اخبار بیشتری در مورد ساعت‌های جدید سامسونگ منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط: