سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ به‌نام گلکسی واچ 6 هفته آینده در مراسم گلکسی آنپکد معرفی می‌شوند، اما قبل از مراسم ابعاد این ساعت‌ها افشا شده است.

سری گلکسی واچ 6 که با دو عنوان استاندارد و کلاسیک در سیستم به‌ثبت رسیده است. طبق تصاویر منتشر شده، گلکسی واچ 6 در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری و گلکسی واچ 6 کلاسیک در دو اندازه 43 و 47 میلی‌متری عرضه خواهند شد. نسخه‌ی 40 میلی‌متری مدل استاندارد و نسخه 43 میلی‌متری مدل کلاسیک این ساعت به‌ترتیب به باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی و باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شوند. ظرفیت باتری نسبت به واچ 5 پرو با باتری 590 میلی‌آمپر‌ساعت، یک پسرفت بزرگ به حساب می‌‌آید.

طبق گزارش‌ها، هر دو ساعت از یک صفحه‌نمایش میکرو ال ای دی و شیشه محافظ برخوردار هستند. نمایشگر این نسل حدود 20 درصد بزرگ‌تر از سری گلکسی واچ 5 است و به دستگاه اجازه می‌دهد تا زاویه دید وسیع‌تر و مصرف شارژ کمتری داشته باشد. گفته می‌شود گلکسی واچ 6 طراحی شبیه به سری گلکسی واچ 4 دارد.

سامسونگ قصد دارد این ساعت هوشمند را با پردازنده بهتر به بازار عرضه کند. براین‌اساس از تراشه اگزینوس W930 استفاده می‌کند که نسبت به تراشه W920 در سری 5 و 4 یک ارتقا محسوب می‌شود و دارای حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی خواهند بود.

سایزهای سامسونگ گلکسی واچ سری 6 فاش شد

گزارش‌ها حاکی از آن است، این محصول جدید در دو نسخه «Wi-Fi Only» و «Wi-Fi+ LTE» روانه بازار خواهند شد.

شرکت سامسونگ امیدوار است سری گلکسی واچ 6 مورد استقبال کاربران قرار بگیرد، ولی باید دید نظر کاربران در این مورد چیست، آیا از طراحی و ابعاد عرضه شده راضی خواهند بود؟ آیا از باتری کمتر آن رضایت خواهند داشت یا خیر؟

اخبار مرتبط: