طبق اخبارجدید منتشر شده عرضه گلکسی اس ۲۳ FE در سال آینده تقریبا قطعی شده است. در حال حاضر یک منبع خبری جدید فاش کرده است که گلکسی تب اس ۸ FE معرفی می‌شود و احتمالا هم‌زمان با گلکسی اس ۲۳ FE عرضه می‌شود.

شرکت سامسونگ گلکسی اس ۲۱ FE را در دی ماه معرفی کرد و به نظر می‌رسد از اس ۲۲ FE صرف نظر کرده و قصد دارد تا اواخر سال آینده اس ۲۳ FE را روانه بازار کند. اکنون یک منبع جدید خبری از عرضه تبلت پرچم‌دار ارزان قیمت اس ۸ FE هم‌زمان با رونمایی از اس ۲۳ FE خبر داده است.

طبق گزارش RGcloudS، سامسونگ در حال آماده سازی گلکسی اس ۲۳ FE برای عرضه در شهریور ماه است. ظاهرا، گلکسی اس ۲۳ FE در دومین مراسم آنپکد سامسونگ، در کنار گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ معرفی خواهد شد. گزارش‌های قبلی از کشور کره جنوبی نشان می‌دهند که این دستگاه در ماه شهریور یا مهر عرضه می‌شود، و به نظر می‌رسد که این خبر با خبرهای قبلی مطابقت دارد.

علاوه بر گلکسی اس ۲۳، RGcloudS همچنین تبلت اس ۸ FE را برای عرضه در همان مراسم تبلیغ کرده است. گلکسی تب اس ۷ FE در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ عرضه شد و قرار است جانشینی برای آن در نظر گرفته شود. انتظار می‌رود سری گلکسی تب اس ۹ در مراسم آنپکد در کنار گوشی‌های تاشو که اشاره کردیم معرفی شود. باید توجه داشته باشیم که احتمالا این خبر درست نباشد، چون شرکت سامسونگ ممکن است علاقه‌مند به معرفی سری تب ۹ و تب ۸ FE در یک مراسم نباشد. در آخر به نظر می‌رسد گلکسی تب اس ۸ FE با شماره مدل SM-X506B، تراشه مدیاتک و صفحه نمایش LCD عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط: زمان عرضه گلکسی اس ۲۳ FE مشخص شد