شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۴ اولترا با حاشیه عریض ۳ میلی‌متری نمایشگر، بیشترین لبه را بین پرچمداران سامسونگ پس از گلکسی اس ۱۰ خواهد داشت.

به گزارش افشاگر نام‌آشنا، Ice Universe حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا قرار است عریض‌تر از انتظارات باشد. در حقیقت، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۸ درصد است که در ۵ سال اخیر و پس از گلکسی اس ۱۰، همه پرچمداران سامسونگ عملکرد بهتری از پرچمدار بعدی سامسونگ داشته‌اند. بر این اساس، حاشیه بالا و پایین صفحه ۳ میلی‌متر و حاشیه چپ و راست آن ۳.۴۲ میلی‌متر خواهد بود که دقیقا با گوشی میان‌رده این شرکت، یعنی گلکسی A54 مطابقت دارد.

در این گزارش به علت این پسرفت در نمایشگر اشاره‌ای نشده است، اما می‌تواند به‌دلیل کاهش هزینه باشد. البته پیش از این هم شایعه دیگری حاکی از حاشیه نمایشگر بسیار نازک مشابه آیفون ۱۵ پرو و پرومکس بود. همچنین گزارش Ice Universe که در X (توییتر) منتشر شده براساس اطلاعات محدودی است و با انتشار اطلاعات بیشتر ممکن است خلاف این شایعه اثبات شود.

Galaxy S24 Ultra

همچنین احتمالا شرکت بزرگی مانند سامسونگ برای آزمایش دستگاه، چندین نمونه اولیه متفاوت تولید می‌کند و احتمال اینکه اطلاعات منتشر شده از نمونه اولیه با لبه عریض‌تر باشد وجود دارد. همچنین با توجه به پیش‌بینی شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research که اپل ممکن است در فروش سالانه کلی از سامسونگ پیشی بگیرد، استفاده از نمایشگر با حاشیه عریض تصمیم عجیبی به‌نظر می‌رسد.

در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، احتمالا بخش زیادی از مشتریان این شرکت، استفاده از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را نیز درنظر خواهند گرفت.

نظر شما چیست؟ آیا در صورت به حقیقت پیوستن این خبر علاقه‌ای به خرید گلکسی اس ۲۴ اولترا با حاشیه نمایشگر ضخیم دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: