تصاویری از قاب مدل Suit Case سری گلکسی S24 در یک خرده فروشی قرار گرفته که پیش از این برای گلکسی زد فلیپ ۵ ساخته شده بود و می‌تواند تم و تنظیمات ظاهری دستگاه را تغییر دهد.

روز گذشته شرکت سامسونگ دعوتنامه اولین مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ را برای رونمایی از سری گلکسی S24 منتشر کرد. این رویداد قرار است چهارشنبه شب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به‌وقت تهران در سن‌خوزه آمریکا برگزار شود و شایعاتی هم مبنی‌بر رونمایی از هوش مصنوعی Galaxy AI در این رویداد به‌گوش می‌رسد. هنوز ۲ هفته تا این رویداد باقی مانده، اما اکنون جزئیات جدیدی درباره یک لوازم جانبی منتشر شده که قابلیت جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

درحقیقت تابستان گذشته شرکت سامسونگ از ۲ گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ و فولد ۵ رونمایی کرد. پس از آن یک قاب مخصوص با قابلیت شخصی‌سازی برای زد فلیپ ۵ به‌نام FlipSuit عرضه کرد. اکنون قاب مشابهی برای نسخه‌های متفاوت پایه، پلاس و اولترا گلکسی S24 در یک خرده‌فروشی به‌نام Mobile Fun قرار گرفته که قابلیت شخصی‌سازی را در اختیار کاربران می‌گذارند. همچنین این قاب توسط شرکت سامسونگ تولید شده و نمونه رسمی به‌حساب می‌آید.

قاب Suit گلکسی S24

در پشت قاب Suit گلکسی S24، محلی برای قرارگیری کارت‌های مختلف قرار گرفته است. این مسئله نه تنها ظاهر دستگاه را تغییر می‌دهد بلکه می تواند کارایی دستگاه را نیز تغییر دهد. درحقیقت کارت قرار گرفته می‌تواند با استفاده از NFC، تنظیمات دستگاه را مانند تصویر پس‌زمینه، انیمیشن‌ها و تم رنگی را عوض کند و با قراردادن کارت جدید، کاربران می‌توانند از تنوع زیادی برخوردار شوند.

اگرچه این قاب احتمالا یکی از جالب‌ترین و ساده‌ترین امکانات سری S24 باشد، ممکن است در اجرا آن به‌اندازه زد فلیپ ۵ مورد پسند کاربران واقع نشود. درحقیقت گلکسی زد فلیپ ۵ به یک نمایشگر بیرونی مجهز است که هنگام باز شدن در پنل پشتی قرار می‌گیرد، اما سری S24 در پنل پشتی نمایشگر ندارد.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به این مدل قاب‌ها که می‌توانند تم و تنظیمات ظاهری گوشی را تغییر دهند دارید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: