بازی با گلکسی S24 سامسونگ شاید تجربه‌ای شگفت‌انگیز باشد چرا که این گوشی از پردازنده قدرتمندی برخوردار است و از پس بازی‌های سنگین برمی‌آید.

گلکسی اس ۲۴ اولترا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل 3 مجهز شده که یکی از قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر دنیا به‌شمار می‌رود و رقیب سرسخت پرچمدار اپل به‌حساب می‌آید. با بررسی‌هایی که روی این گوشی صورت گرفته ظاهرا امسال اولین سالی خواهد بود که پرچمدار سامسونگ قویتر از آیفون ظاهر شده است.

اما یکی از تغییراتی که سری جدید گوشی‌های سامسونگ نسبت به گوشی‌های پرچمدار قبلی خود، یعنی سری گوشی‌های S23 داشته، بزرگ‌تر شدن سیستم خنک‌کننده آن به‌نسبت 1.9 برابر است و تغییر دیگر اینکه UFS نسل دوم در این گوشی‌ها جایگزین UFS قبل شده اما حافظه RAM آن همچنان ۱۲ گیگابایت باقی‌مانده است.

شاید برایتان پیش آمده باشد که حین کار در مدت زمانی طولانی با گوشی، متوجه داغ شدن دستگاه شده باشید، سیستم خنک کننده در گلکسی S24 با انتقال حرارت به بدنه و اطراف قاب، از داغ شدن آن جلوگیری می‌کند و دیگر نیازی نیست که بعد از مدت زمان طولانی کار کردن با گوشی، به آن استراحت بدهید.

اما دلیل دیگر برای اثبات این مدعا که گلکسی S24 رقیب سرسخت آیفون ۱۵ پرومکس است قابلیت‌های این گوشی برای بازی است. در زمینه سرگرمی، خبر خوب برای کسانی که اهل بازی کردن با گوشی هستند این است که گلکسی S24 سامسونگ، انتخاب مناسبی برای این افراد است.

همچنین گرافیک پردازنده سری جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، ریترستینگ خوبی دارد و قدرت فرکانس آن تا یک گیگاهرتز بالا می‌رود. ریترستینگ به قابلیت انعکاس نور و سایه‌ها هنگام بازی گفته می‌شود. یعنی زمانی که مشغول انجام بازی هستیم، بتوانیم نور و سایه‌ها را بهتر ببینیم.

برای بررسی گیمینگ در این گوشی‌ها، بازی call of duty را اجرا کردیم و به نتایج فوق‌العاده‌ای رسیدیم. فریم ریت یا FPS و همچنین گرافیک در بازی‌ها در حالت مکس یا ماکزیمم است. یعنی اینکه می‌توانید بازی‌های روان و جذابی را با این گوشی‌ها تجربه کنید و لذت ببرید.

همچنین بعد از حدود 20 دقیقه کار و بازی با گوشی، دمای آن را بررسی کردیم که 29 درجه سانتی‌گراد بود.

نتیجه قابل قبول دیگر بعد از انجام بازی با گوشی پرچمدار سامسونگ که به آن دست یافتیم این است که این گوشی لگ و باگ ندارد و در هنگام بازی تاخیری دیده نمی‌شود و می‌توانید بی‌وقفه به بازی کردن ادامه دهید.

با توجه به ویدیوی بازی با گلکسی S24 که در این مقاله منتشر شد، می‌توانید از تجربه گیمینگ ما بهره ببرید و تصمیم بگیرید که آیا این گوشی برای‌تان مناسب است یا خیر.