شایعات جدید نشان می‌دهد نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۴ با طراحی یکسان و صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی معرفی خواهد شد.

براساس آخرین گزارش‌ها، سری آیفون ۱۵ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و فروش آن به‌صورت روزانه درسراسر جهان افزایش می‌یابد درهمین‌راستا، سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۴ را یک ماه زودتر در تاریخ ۱۸ ژانویه مصادف با بیست‌وهشتم دی‌ماه عرضه کند؛ باوجوداین، امروز طراحی گلکسی اس ۲۴ استاندارد توسط یک منبع آگاه خبری افشا شد که نشان می‌دهد این نسخه درمقایسه‌با مدل پایه نسل فعلی تفاوت زیادی ندارد و تنها لبه‌های دستگاه کمی صاف‌تر می‌شود.

طراحی گلکسی اس ۲۴

افشاگر معروف توییتری با نام کاربری Onleaks، منبع اصلی افشای طراحی گلکسی اس ۲۴ است که با همکاری وب‌سایت Smartprix دراختیار کاربران قرار گرفت؛ طراحی دستگاه نشان می‌دهد با یک صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی مانند گلکسی اس ۲۳ روبه‌رو هستیم. اما همان‌طورکه در تصاویر مشاهده می‌کنید، لبه‌ها و حاشیه‌های منحنی در گلکسی اس ۲۴ دیده نمی‌شود، چراکه سامسونگ می‌خواهد برای تقویت و استحکام نمایشگرهای سری جدید از صفحه‌نمایش و حاشیه‌های کاملا تخت استفاده کند. به‌نظر می‌رسد، برخلاف باور و علاقه کاربران، سامسونگ این طراحی را برای تمام نسخه‌ها اعمال خواهد کرد.

علاوه‌بر تصاویر، یک ویدئو ۳۶۰ درجه از گلکسی اس ۲۴ نشان می‌دهد این دستگاه به آنتن UWB مجهز می‌شود که اولین بار قرار است شاهد چنین قابلیتی در دستگاه‌های گلکسی باشیم. ازنظر ابعادی، نسخه استاندارد ۷.۶×۷۰.۵×۱۴۷ میلی‌متر است و تفاوت چندانی با گلکسی اس ۲۳ با ابعاد ۷.۶×۷۰.۹×۱۴۶.۳ میلی‌متری ندارد. پنل پشت سری جدید کمپانی سامسونگ تقریبا بدون هیچ‌گونه تغییری باقی می‌ماند و سنسور سه‌گانه دوربین به‌صورت عمودی مانند نسل‌های پیشین در سمت چپ قرار می‌گیرد.

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ و اپل، اصولا اهمیت چندانی به طراحی و مشخصات سخت‌افزاری نسخه‌های پایه نمی‌دهند، اما دیدن گلکسی اس ۲۴ پایه می‌تواند نشانگر تغییر سیاست‌های غول فناوری کره‌ای باشد، چراکه سهم بزرگی از بازار به اپل و هواوی تعلق دارد و این کمپانی باید سهمش را پس بگیرد. از بهترین تغییرات سخت‌افزاری نسخه استاندارد می‌توان به استفاده از پنل‌های LTPO اشاره کرد که دیگر منحصرا برای نسخه اولترا به‌کارگرفته نمی‌شود.

اخبار مرتبط: