گوشی پرچم‌دار Samsung Galaxy S23 Ultra کمتر از یک ماه پیش معرفی شد و از همان زمان تاکنون تحت آزمایش‌ها و تست‌های مختلفی قرار گرفته است. نتیجه تمام این آزمایشات این بوده که S23 Ultra یقینا یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است که امروز می‌توانید خریداری کنید. اما این بار برای تست سرعت گلکسی اس ۲۳ مقابل آیفون ۱۴ پرومکس قرار گرفته است.

گلکسی اس ۲۳ اولترا گرچه توانسته در صدر جدول گوشی‌های اندرویدی قرار بگیرد، اما گوشی‌های iOS داستان دیگری دارند. امروزه بهترین گوشی iOS که می‌توانید خریداری کنید قطعا آیفون 14 پرومکس است. این گوشی در مجموع هم یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که در بازار وجود دارد. رقابت بین سامسونگ و اپل برای تولید بهترین گوشی هوشمند همیشه داغ بوده است. اما جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ و اپل در رقابت با هم چگونه عمل می‌کنند؟

برای قضاوت جدیدترین مسابقه بین آیفون 14 پرومکس و گلکسی S23 اولترا، سایت PhoneBuff تصمیم گرفته تا از یک ربات هوشمند کمک بگیرد و سرعت این دو گوشی را باهم مقایسه کند. طی سه سال گذشته، گوشی‌های آیفون همیشه در تست سرعت PhoneBuff در راند اول از سامسونگ شکست خورده‌اند.

جالب اینجاست که امسال هم Galaxy S23 Ultra موفق شده در آزمون سرعت، آیفون 14 پرومکس را در راند اول شکست دهد. هرچند اختلاف امتیاز بسیار کم بوده، اما به هر حال سامسونگ پیروز این میدان بوده است. PhoneBuff ویدئوی کامل این مسابقه سرعت را منتشر کرده، که با تماشای آن می‌توانید ببینید گلکسی S23 اولترا، چگونه آیفون 14 پرومکس را در راند اول شکست می‌دهد.