گوشی گلکسی M34 کمپانی سامسونگ قرار است جمعه هفته جاری با قیمت حدود ۲۳۰ دلار به بازار عرضه شود.

با توجه به اینکه نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی گوشی M33 فروردین پارسال با قیمت ۲۲۰ دلار عرضه شده بود، انتظار می‌رود M34 با میانگین قیمتی ۲۲۰ تا ۲۳۰ دلار راهی بازار شود.

در مقایسه با مدل سال قبل، گلکسی M34 به جای صفحه نمایش LCD ۶.۶ اینچی، از نمایشگر آمولد ۶.۴۶ اینچی استفاده می‌کند که نرخ تازه‌سازی صفحه در هر دو ۱۲۰ هرتز است. هر دو گوشی از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. البته M34 از قابلیت لرزه‌گیر اپتیکال هم استفاده می‌کند. با این وجود، قیمت یکسان گلکسی M34 نسبت به پارسال دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

همچنین این گوشی در لیست کنسول گوگل پلی دیده شده است. شماره تراشه این گوشی S5E8825 است که مانند شایعات، نشان دهنده تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ است. علاوه بر آن، وضوح ۱۰۸۰*۲۳۴۰ پیکسلی و نسبت ۱۹.۵:۹ صفحه نمایش آن هم تایید شده است.

این گوشی با اندروید ۱۳ و حداقل حافظه رم ۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد اما با توجه به نتایج گیک‌بنچ، در نسخه ۸ گیگابایت رم هم ارائه می‌شود.

اطلاعات گوشی -Galaxy-M34

شایعات دیگر حاکی از شارژ ۲۵ واتی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ناچ قطره‌ای برای آن هستند.

قیمت گلکسی M34 در مقایسه با A34 بسیار پائین‌تر است. نسخه پایه ۸/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۳۷۵ دلار روانه بازار شد. البته گوشی‌های سری A از پشتیبانی سیستم عامل بهتری برخوردارند و با وجود صفحه نمایش ۶.۶ اینچی که کمی بزرگ‌تر است، باتری ضعیف‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند و در مجموع شباهت‌هایی با سری ضعیف‌تر M دارند.

گلکسی M34 با این قیمت رقیب خوبی برای گوشی‌هایی مانند وان پلاس نورد CE 3 لایت، ریلمی نارزو ۵۰ پرو و ردمی نوت ۱۲ خواهد بود.

اخبار مرتبط: