محصول جدید سامسونگ، گوشی اقتصادی گلکسی M34 هفته آینده معرفی و راهی بازار خواهد شد.

گلکسی M34 یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که هفته آینده ۲۴ تیرماه معرفی خواهد شد. این گوشی در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت حدود ۲۳۰ تا ۲۵۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در رده گوشی‌های اقتصادی، گلکسی M34 نسبت به پیکسل 7a با قیمت حدود ۵۳۰ دلار، بهای مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد. گفته می‌شود این گوشی مشمول ۴ سال به روزرسانی نرم افزاری و ۳ سال آپدیت امنیتی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست گوشی گلکسی M34 با صفحه نمایش OLED یا LCD عرضه می‌شود، اما اعلام شده که از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی سوپر امولد بهره می‌برد که مجهز به قابلیت نمایشگر همیشه روشن است.

برخی ویژگی‌های ام 34 نسبت به نسل قبل یعنی M33 بدون تغییر مانده است. این گوشی همچنان دارای پردازنده اکسینوس 1280 است و رم و حافظه داخلی آن نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده است. علاوه بر این باتری شبیه نسل قبل ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی ام ۳۴

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی ام 34 از تراشه Dimensity 1080 بهره می برد و بدنه دستگاه همانند نسل قبل پلاستیکی است. البته ظاهرا گلکسی ام 34 نسبت به نسل قبل از مقاومت بیشتری برخوردار است، به‌طوری‌که در برابر گرد و خاک و قطرات آب مقاوم شده است.

گوشی گلکسی ام 34 از 24 تیر در سه رنگ آبی تیره، نقره‌ای و آبی روشن وارد بازار خواهد شد.

با وجود قابلیت‌های گلکسی ام 34 و قیمت اقتصادی آن، احتمالا محبوبیت زیادی در بازار خواهد یافت. نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اخبار مرتبط: