سامسونگ قصد دارد با ارائه گلکسی F55 5G ،سری F گوشی های گلکسی را گسترش دهد اما اطلاعات ارائه شده برای گوشی جدید سری F کاملا مشابه گلکسی M55 است.

در طول چند ماه گذشته، شایعاتی درمورد F55 منتشر شده و حالا این گوشی در پایگاه داده کنسول گوگل رویت شده و به نظر می‌رسد گلکسی F55 5G نسخه تغییر نام یافته گلکسی M55 5G است. گلکسی F55 5G از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 شامل هشت هسته 4 نانومتری استفاده می کند. بنابراین می توان عملکردی روان را برای کارهای روزانه و حتی برخی بازی‌های سبک از این گوشی انتظار داشت. این گوشی همچنین به رم 8 گیگابایتی مجهز است.

مشخصات گلکسی F55

صفحه نمایش دستگاه مذکور وضوح 2400 x 1080 پیکسل را ارائه می دهد و اگرچه جزئیات مربوط به نرخ نوسازی صفحه نمایش هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً با سرعت 120 هرتز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. گلکسی F55 5G اخیراً گواهینامه BIS هند را با شماره مدل SM-E556B/DS دریافت کرده که مهر تاییدی بر عرضه قریب الوقوع این محصول است.

در حالی که جزئیات مربوط به تنظیمات دوربین و ظرفیت باتری هنوز مشخص نشده است، با در نظر گرفتن گلکسی M55 5G به عنوان مرجع، طراحی یک سیستم دوربین اصلی سه‌گانه و باتری با ظرفیت بالا برای گوشی F55 5G انتظار می رود. در صورت استفاده از باتری مشابه با سری M55 5G می توان با یک بار شارژ کردن گوشی، یک روز کامل از آن استفاده کرد. به زودی اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی منتشر خواهد شد.