گوشی اقتصادی گلکسی اف ۳۴ 5G، با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و پشتیبانی از لرزه‌گیر اپتیکال روانه بازار خواهد شد و اکنون تاریخ عرضه آن هم مشخص شده است.

سامسونگ اعلام کرد گلکسی اف ۳۴ 5G با قیمت ۲۰۰ دلار از ۵ روز دیگر یعنی ۱۶ مرداد ماه روانه بازار هند می‌شود که تا ۴ نسخه سیستم‌عامل جدید و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی برای آن عرضه می‌شود.

در حقیقت پس از اینکه ماه قبل گلکسی ام ۳۴ در هند عرضه شد، سامسونگ تایید کرده بود که به زودی اف ۳۴ هم روانه بازار می‌شود. در تصاویر منتشر شده، این گوشی با ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه عقب ظاهری مشابه ام ۳۴ داشت، البته به رنگ مشکی و سبز بود.

اما مهم‌ترین نکته در مورد این گوشی، صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی +FHD سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و روشنایی هزار نیتی است. همچنین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزه‌گیر اپتیکال و ۱۶ افکت مختلف از دیگر نقاط قوت این گوشی است.

Galaxy-F34-5G

سامسونگ اعلام کرده این گوشی اقتصادی به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با یک‌بار شارژ تا ۲ روز دوام می‌آورد. همچنین نکته قابل توجه دیگر در این گوشی استفاده از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است که در گلکسی اف ۵۴ هم مورد استفاده قرار گرفته بود.

گلکسی اف ۳۴ که نسخه مشابه اما ارزان‌تر ام ۳۴ است معمولا با حافظه داخلی و رم کمتر نسبت به آن عرضه می‌شود، اما براساس اطلاعات منتشر شده، از حافظه رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد. نکته قابل توجه این است که هم‌اکنون گلکسی ام ۳۴ با حافظه داخلی ۱۲۸ و حافظه رم ۶ گیگابابت با قیمتی معادل ۲۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

همچنین گلکسی اف ۵۴ با قیمت ۴۲۵ دلار در دسترس مشتریان قرار گرفته است که همان‌طور که اشاره شد به تراشه مشابهی مجهز شده است.

نظر شما چیست؟ آیا در این بازه قیمتی به خرید گلکسی اف ۳۴ علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: