اطلاعاتی از گلکسی بادز FE لو رفته که نشان می‌دهد این هندزفری از درایو ۱۲ میلی‌متری بهره می‌برد و با رنگ‌بندی سفید و مشکی، قیمتی ۱۰۰ دلاری خواهد داشت.

حدودا یک ماه قبل گلکسی بادز جدید با شماره مدل SM-R400N در وب‌سایت Galaxy Club قرار گرفت. در ابتدا مشخص نبود که دستگاه مذکور، گلکسی بادز ۳ یا گلکسی بادز FE است، البته با بررسی شواهد مشخص شد احتمالا اولین هندزفری نسخه FE سامسونگ (نسخه هواداران) خواهد بود.

اکنون، افشاگر معتبر در X (توییتر) اطلاعاتی منتشر کرده است که نشان می‌دهد گلکسی بادز FE در بازار میان‌رده به فعالیت خواهد پرداخت. او مدعی شده این دستگاه از درایو (دیافراگم) ۱۲ میلی‌متری بهره می‌برد که نسبت به درایوهای ۱۱ میلی‌متری گلکسی بادز ۲ اندکی بزرگ‌تر است. گلکسی بادز FE در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۱۰۰ دلار و در ۲ رنگ سفید و مشکی به فروش خواهد رسید.

اطلاعاتFE Galaxy Buds

با وجود قیمت اولیه ۱۵۰ دلاری گلکسی بادز ۲، احتمالا شامل تخفیف شده و با قیمت ۱۱۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اگرچه اطلاعات لو رفته رسمی نیست، اما زمان زیادی تا انتشار اخبار رسمی باقی نمانده است. زیرا هفته گذشته تصاویری از این دستگاه به‌صورت اتفاقی در صفحه پشتیبانی آلمانی منتشر شد که بخش‌های مختلف این دستگاه را به نمایش می‌گذاشت و بنابراین با توجه به اخبار منتشر شده، احتمالا فاصله کمی تا معرفی رسمی باقی مانده است.

گلکسی بادز FE تنها دستگاه نسخه هواداران یا FE نیست که به‌زودی معرفی می‌شود. چند ماه است که اخبار مختلفی از گلکسی اس ۲۳ FE و گلکسی تب اس ۹ FE منتشر می‌شود و هر ۲ دستگاه گواهی FCC را دریافت کرده‌اند. بنابراین فاصله زیادی تا معرفی آنها که احتمالا در یک رویداد خواهد بود باقی نمانده است.

اخبار مرتبط: