کمپانی سامسونگ از ابتدای ماه سپتامبر درحال انتشار آپدیت امنیتی برای گوشی‌ هوشمند میان‌رده گلکسی A71 است.

طی روزهای اخیر، سامسونگ آپدیت امنیتی ماه سپتامبر را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌‌های این کمپانی منتشر می‌کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد پس از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A52، گلکسی A72 و چندین گوشی پرچمدار مانند سری گلکسی اس ۲۳، امروز نوبت به گوشی گلکسی A71 رسیده و این دستگاه هوشمند توانست از به‌رورسانی امنیتی سپتامبر ۲۰۲۳ برخوردار شود.

حجم فایل آپدیت امنیتی گلکسی A71

براساس اعلام رسمی در صفحه پشتیبانی سامسونگ، آپدیت امنیتی جدید برای گلکسی A71 با نسخه سیستم‌عامل به‌شماره سریال A715FXXU8CVI3 در هند منتشر می‌شود. تصویر زیر نشان می‌دهد که حجم فایل به‌روزرسانی یادشده معادل ۴۸۵ مگابایت خواهد بود و برای رفع بیشتر از ۶۰ نقص امنیتی در سیستم‌ نرم‌افزاری دستگاه‌ها منتشر شده است؛ همچنین آپدیت امنیتی سپتامبر به بهبود برخی قابلیت‌ها می‌پردازند تا تجربه کاربری با گوشی‌ گلکسی A71 قابل‌قبول‌تر شود.

آپدیت امنیتی به‌زودی برای سایر کشورها نیز منتشر می‌شود، اما مشخص نیست که حجم فایل دانلود مشابه فایل دانلودی برای کشور هند باشد. باوجوداین، پس از انتشار به‌روزرسانی برای سایر کشور‌ها، کاربران می‌‌توانند با باز کردن منوی تنظیمات به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزاری (Software Update) و روی گزینه «Download and install» کلیک کنند.

بهبود قابلیت‌های گلکسی A71 در آپدیت امنیتی سپتامبر

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی کره‌ای سامسونگ گوشی هوشمند میان‌رده گلکسی A71 را اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی با اندروید ۱۰ عرضه کرد. سپس این دستگاه به‌روزرسانی اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ را اواخر سال ۲۰۲۲ دریافت کرد تا به‌پایان پشتیبانی امنیتی ازسوی سازنده برسد. براساس تعهدات غول کره‌ای به‌روزرسانی نرم‌افزاری سال ۲۰۲۳ آخرین ساپورت امنیتی خواهد بود و پس از آن پرونده گلکسی A71 برای همیشه بسته می‌شود.

اخبار مرتبط: