گوشی گلکسی A۱۵ ۵G در وب‌سایت فروش والمارت قرار گرفت که نشان می‌دهد این دستگاه با صفحه نمایش OLED و با قیمتی پایین‌تر از نسل قبلی راهی بازار می‌شود.

سامسونگ هر سال گوشی‌های هوشمند زیادی با قیمت‌های متفاوت وارد بازار می‌کند. سری گلکسی A از محبوب‌ترین این گوشی‌ها محسوب می‌شود که علاوه بر قیمت اقتصادی با قابلیت‌های ویژه‌ای به بازار عرضه می‌شوند. سامسونگ به‌طور رسمی از گلکسی A۱۵ رونمایی نکرده، اما در حال حاضر تمام مشخصات این دستگاه از جمله صفحه نمایش OLED آن در وب‌سایت والمارت دیده شده که طراحی آن شباهت زیادی به مدل قبلی، گلکسی A۱۴ ۵G دارد.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، گلکسی A۱۵ مجهز به ماژول دوربین سه‌گانه است که از یک سنسور فوق عریض و یک سنسور ماکرو یا عمق تشکیل شده است با این تفاوت که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. درون ناچ قطره‌ای روی نمایشگر دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد که امکان عکس‌برداری پرتره و تماس ویدئویی را برای کاربر فراهم می‌کند. گوشی مورد نظر در وب‌سایت فروش والمارت قرار گرفته که نشان می‌دهد این دستگاه به زودی عرضه خواهد شد. اگرچه سامسونگ هنوز تاریخ رسمی عرضه آن را اعلام نکرده است.

گلکسی A۱۵ با صفحه نمایش OLED عرضه می‌شود

بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی قرار بود با قیمت بالا عرضه شود اما گلکسی A۱۵ با اتصال ۵G در رنگ آبی مشکی فقط ۱۳۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

گوشی اقتصادی گلکسی A۱۵ با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی، تراشه ۲.۲ گیگاهرتزی مدیاتک (احتمالاً دایمنسیتی +۶۱۰۰)، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. گلکسی A۱۵ اولین دستگاه از سری خود محسوب می‌شود که دارای نمایشگر OLED است که نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی A۱۴ و سایر گوشی‌های سری گلکسی A۱X یک ارتقا محسوب می‌شود. صفحه نمایش‌های OLED در مقایسه با LCD قیمت بالاتری دارند، بنابراین بسیاری از گوشی‌های اقتصادی برای کنترل قیمت‌ها از نمایشگر LCD استفاده می‌کنند.

اوایل سال‌جاری، گوشی‌های سری گلکسی A۲X به نمایشگر OLED مجهز شدند و گلکسی A۲۴ اولین گوشی بود که از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی AMOLED در این سری بهره برد. گلکسی A۱۵ با صفحه نمایش OLED برای تامین انرژی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی به همراه شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا این دستگاه میان‌رده با قابلیت‌های ویژه می‌تواند نظر کاربران را جلب کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: