گواهی گلکسی A05 در پایگاه داده Wi-Fi Alliance مشاهده شد و اطلاعاتی از آن مانند پشتیبانی از اندروید ۱۳ و فرکانس وای‌فای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی به بیرون درز کرد.

گلکسی A05 چند روز قبل در لیست گواهی IMEI و اکنون در لیست گواهی Wi-Fi Alliance دیده شد که اطلاعاتی مانند نام، شماره مدل و جزئیات سیستم‌عامل آن مشخص شده است. شماره مدل این دستگاه SM-A055F-DS است که مشخص می‌کند نام آن Galaxy A05 خواهد بود و از دو سیم‌کارت بهره می‌برد.

همچنین گوشی مذکور از اندروید ۱۳ برخوردار است که تا چند سال هم به‌روزرسانی سیستم‌عامل برای آن عرضه می‌شود و از وای‌فای با باندهای فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه این دستگاه هنوز مشخص نشده است، اما نسخه نسل قبلی آن یعنی گلکسی A04 دوم شهریور ماه پارسال معرفی و عرضه شد و احتمالا این گوشی هم مسیر مشابهی را پیش رو داشته باشد. احتمالا طی روزهای آینده مشخصات کاملی از این دستگاه منتشر خواهد شد.

مشخصات گلکسی A05 سامسونگ فاش شد

باتوجه به اینکه گلکسی A05 جانشین 04 است، بخشی از مشخصات آنها مشترک خواهد بود. Galaxy A04 از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS LCD با کیفیت +HD، نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل بر اینچ بهره می‌برد.

این گوشی از پردازنده ۸ هسته‌ای، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و به اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی با پشتیبانی از حافظه یک ترابایتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، جک ۳.۵ میلی‌متری، وای‌فای، بلوتوث، GPS و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

گلکسی A04 با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسد و احتمالا A05 هم قیمتی مشابه خواهد داشت.

اخبار مرتبط: