لوازم جانبی FineWoven به دلیل جنس نامرغوب از خط تولید اپل کنار گذاشته شده است.

لوازم جانبی FineWoven  در شهریور ماه سال گذشته به عنوان محصولی با دوام معرفی شد تا جایگزین محصولات چرمی شرکت اپل شود اما با گذشت زمان، تولیدات FineWoven  نتوانست خواسته مشتریان را برآورده کند.

کسوتامی که پیش از این نیز شایعات دقیقی را قبل از اعلام رسمی افشا کرده بود، در پستی در صفحه‌ توییتر خود به پایان کار لوازم جانبی FineWoven  اشاره کرد. بنابه گفته این شخص به دلیل دوام و کیفیت کم مواد مصرفی، تولید این اکسسوری توسط شرکت اپل متوقف شده است. در به‌روزرسانی اخیر اپل نیز خبری از گزینه‌های جدید FineWoven نبود، اما این محصولات هنوز در سایت‌های فروشگاهی موجود هستند. در صورتی که این خط تولید واقعا تعطیل شده باشد، ممکن است مدتی طول بکشد تا موجودی بازار فروش این محصول نیز تمام شود.

لوازم جانبی FineWoven

با توقف تولید محصولات FineWoven شرکت اپل به دنبال جنس جدیدی با دوام بالاتر برای تولید لوازم جانبی رده بالای شرکت خود است اما می توان گفت چرم دیگر در بین گزینه‌های موردنظر اپل برای ساخت اکسسوری نیست. شهریور سال گذشته، اپل لوازم جانبی چرمی خود را با مواد FineWoven جایگزین کرد و ادعا داشت که این مواد با محیط زیست سازگارند. این محصولات به عنوان لوازم جانبی لوکس و بادوام به بازار عرضه شدند که از 68 درصد پلی استر قابل بازیافت تشکیل شده‌اند.

قیمت بالای این دسته از لوازم جانبی عامل دیگر نارضایتی کاربران بود. به عنوان مثال، قاب‌های آیفون FineWoven 59 دلار، کیف پول‌ MagSafe 59 دلار، نگهدارنده‌های ایرتگ35  دلار و بندهای اپل‌واچ 99 دلار قیمت داشتند. به دنبال نارضایتی کاربران، شرکت اپل به دنبال گزینه‌ای بادوام‌تر و محبوب‌تر برای مشتریان خود است.

اخبار مرتبط: