اپراتور همراه اول به مناسبت روز خلیج فارس مصادف با ده اردیبهشت، طرح‌های مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند در این روز بسته‌‌های مکالمه تخفیفی همراه اول را فعال کنند.

خلیج فارس از نظر وسعت و بزرگی در رده سوم خلیج‌های جهان قرار دارد که به مدت 117 سال تحت سیطره پرتغالی‌ها بود. اما در سال 1622 میلادی توسط سپاهیان ایرانی به رهبری امام قلی خان آزاد شد. اهمیت این روز در تاریخ معاصر ایران باعث شد تا دهم اردیبهشت به عنوان روز ملی خلیج فارس در تقویم ایرانیان ثبت شود. ازاین رو شرکت همراه اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور کشور به مناسبت پاسداشت این روز اقدام به ارائه طرح‌های ویژه به کاربران می‌کند.

طرح همراه اول به مناسبت روز خلیج فارس شامل 75 درصد تخفیف ویژه در مکالمه‌های ساعتی برای سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان است. طرح مذکور با اعتبار یک روز به کاربران ارائه می‌شود و هر کاربر می‌تواند برای فعال کردن آن تا پایان تاریخ ذکر شده از طریق شماره‌گیری کد دستوری ستاره 121 ستاره 1 مربع اقدام کند.

مکالمه همراه اول

سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول هرکدام به سه گروه فیروزه‌ای، زمردی و عادی تقسیم می‌شوند که نوع فیروزه‌ای و زمردی با بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه ارائه می‌شوند. سیم‌کارت‌ انارستان هم مخصوص کودکان بین رنج سنی 6 تا 18 سال است. این سیم‌کارت تمامی خدمات اینترنت، مکالمه و پیامک را پوشش می‌دهد. اما اینترنت سیم‌کارت موردنظر با اینترنت عادی متفاوت است و دسترسی کودکان را به فضایی سالم و امن امکان‌پذیر می‌کند.

لازم به‌ذکر است که شرکت ارتباطات سیار همواره بسته‌های تخفیفی متنوعی را به مشترکان ارائه می‌دهد. همچنین اطلاعات بسته‌‌های مکالمه تخفیفی همراه اول در سایت این اپراتور قابل مشاهده هستند و کاربران در هر زمان می‌توانند با انتخاب طرح مناسب سیم‌کارت‌شان نسبت به فعال‌سازی اقدام کنند.

اخبار مرتبط: همراه اول به مشترکانش عیدی داد