در اسنفد ماه انتظار عرضه سری Black Shark را داشتیم، اما هنوز هیچ خبری از عرضه این مدل شیائومی نیست. سال گذشته، این شرکت اسفند ماه را با عرضه پرچم‌داران گیمینگ جدید آغاز کرد. در حال حاضر، فقط شایعاتی وجود دارند و هنوز هیچ خبری از تاریخ انتشار در دست نیست. برخی اخبار حاکی از مشکلات متعددی است که در این شرکت به وجود آمده است و این سری گوشی‌های شیائومی با مشکلات فنی و همچنین تولید روبرو است. به نظر می‌رسد که عرضه گوشی Black Shark ۶ شیائومی نزدیک است، اما هیچ پیش بینی برای روز عرضه آن وجود ندارد. با وجود این، شخصی موفق شد ۶ Black Shark را در چین به فروش برساند.

شخصی یک دستگاه ۶ Black Shark را در یک بازار دست دوم فروشی چینی فروخته است. نمی‌توان گفت که ظاهر نهایی گوشی به این شکل خواهد بود یا اینکه فقط یک نمونه اولیه است. کارشناسان معتقد هستند که این فقط یک نمونه اولیه است، اما می‌تواند به محصول نهایی بسیار نزدیک باشد. چیزی که به محصول نهایی نزدیک نیست، برچسب قیمت است. قیمت این گوشی در بازار دست دوم فروشان ۳۹۰۰ یوان (۵۶۰ دلار) تعیین شده است که بسیار کمتر از قیمت عرضه ۶ Black Shark یا Shark 6 pro است.

تصاویر در دست شیائومی بلک شارک 6

مشخصات فنی دستگاه

گوشی ۶ Black Shark طراحی دوربین جدیدی را همراه خواهد داشت. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که با یک روکش چرمی جدید برای پنل پشتی ارائه می شود و کمی خلاقیت و نوآوری را به طراحی سری ۵ Shark می‌آورد. با این حال، باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که همه این تغییرات در محصول نهایی وجود داشته باشد. طبق فهرست منتشر شده، Black Shark ۶ دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

خبر عجیب این است که این گوشی دارای دوربین قدیمی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 است، اما می‌دانیم که عکاسی هدف این گوشی‌ها نیست. با این حال، دیدن استفاده از چنین سنسور دوربین قدیمی در دستگاهی که ارزان نخواهد بود، ناامیدکننده است. امیدواریم که این فقط مختص این نمونه اولیه باشد. این فهرست همچنین شارژ سریع ۱۲۰ واتی را تأیید می‌کند که مطابق با آنچه که شیائومی به پیشرفته‌ترین دستگاه های خود ارائه می‌دهد است.

تاکنون شایعات به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرده اند. هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که یک پنل AMOLED باشد و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز یا حتی ۱۶۵ هرتزی را به ارمغان بیاورد.

بررسی گوشی: تیم رسانه علاءالدین قبلا بررسی گوشی شیائومی بلک شارک ۴ را برایتان تهیه کرده است، حتما کلیک و مشاهده کنید.