بیتس سولو بادز امروز به صورت رسمی معرفی شد و این هندزفری کوچک قرار است به زودی وارد بازار شود. در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم.

بیتس سولو بادز در حقیقت یک جایگزین ارزان قیمت برای مدل استودیو بادز پلاس به حساب می‌آید که کاربران ساده‌تر را هدف قرار داده است. در مقایسه با مدل استودیو باید گفت که سولو بادز از اندازه کوچک‌تری برخوردار است که قرار دادن آن در جیب را آسان‌تر می‌کند. همچنین این هندزفری با قیمت کمتری وارد بازار خواهد شد که می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

بیتس سولو بادز از درایور‌های دو‌لایه‌ای استفاده می‌کند که طبق گفته‌های خود شرکت، می‌تواند نویز‌های بسیار جزئی را حذف کرده و دامنه‌ صدا‌ها را گسترده‌تر کنند. هر‌کدام از بادز‌ها دارای کانال‌های کوچکی برای تقویت صدای باس است که فشار هوای داخل گوش را تنظیم کرده و استفاده طولانی مدت از آن را آسان‌تر می‌کند.

میکروفون‌هایی که روی بدنه بادز برای مکالمه به کار رفته‌اند، می‌توانند با الگوریتم‌های خاصی صدا‌های محیط را تشخیص داده و آن‌ها را خنثی کنند. البته باید دقت داشته باشید که قابلیت حذف نویز این هندزفری فقط برای تماس‌ها وجود دارد.

همچنین کنترل این هدفون‌ها به وسیله صفحه لمسی کوچکی که در لوگو بیتس قرار گرفته انجام می‌شود. در میان دیگر ویژگی‌های این هدفون‌ها می‌توان به بلوتوث 5.3، امکان اتصال به دستگاه‌های اندروید و iOS و عمر باتری 18 ساعته اشاره کرد.

در مورد باتری گفته شده که 5 دقیقه شارژ کیس می‌تواند برای 1 ساعت پخش موسیقی کافی باشد. بیتس سولو بادز قرار است به زودی با قیمت 80 دلار و در رنگ‌های قرمز شفاف، بنفش، خاکستری یا مشکی مات وارد بازار شود.

نظر شما در مورد بیتس سولو بادز چیست؟‌ آیا این هندزفری می‌تواند با سایر رقبا در این بازه قیمتی رقابت کند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:‌ هندزفری سایبربادز Dao TWS رد مجیک روانه بازار شد