اپل به تازگی از نسل دوم ساعت‌های مقاوم خود رونمایی کرد که تفاوت‌های کمی در آن به وجود آمده بود اما حالا کاربران مشکلات خود را در مورد صفحه نمایش اپل واچ اولترا بیان کرده‌اند.

یکی از تغییرات نسل جدید اپل واچ اولترا نسبت به نسل قبلی آن، صفحه نمایشی بود که روشنایی آن تا 3000 نیت هم بالا می‌رود. افزایش روشنایی صفحه نمایش یک تغییر بسیار خوب محسوب می‌شود اما اپل در مراسم رونمایی از این ساعت اعلام کرد که این پنل می‌تواند روشنایی را تا 1 نیت هم پایین بیاورد.

اما حالا کاربران اعلام کردند که روشنایی این پنل کمی بیش از حد کم می‌شود. البته این موضوع بعد از ارائه بروزرسانی WatchOS 10 رخ داده و احتمال می‌رود که ساعت‌های دیگر این شرکت را هم تحت تاثیر قرار دهد. روشنایی کم صفحه نمایش در شب مانع خواندن محتوای صفحه می‌شود و دستگاه را غیر قابل استفاده می‌کند.

البته برخی از افراد اعلام کردند که این موضوع ارتباطی به بروزرسانی نرم‌افزاری ندارد و ظاهرا سنسور این دستگاه به خوبی کالیبره نشده است. این موضوع عمدتا زمانی قابل مشاهده است که شما از یک محیط روشن وارد محیطی با نور کم شوید. البته اپل در حال حاضر متوجه این موضوع شده و در حال کار روی آپدیت جدیدی است تا بتواند آن را رفع کند.

اپل واچ‌ها تنها دستگاه‌هایی نیستند که دچار مشکل شده‌اند. بروزرسانی iOS 17 هم با باگ‌های متعددی همراه بوده که منجر به داغ شدن پردازنده و کاهش عملکرد دستگاه می‌شوند. این موضوع در آیفون 15 به وضوح قابل مشاهده است زیرا این دستگاه از توان بسیار بالایی در بخش سخت‌افزار برخوردار است اما پایداری عملکرد کمی دارد.

در بررسی آیفون ۱۵ پرو مکس مشخص شد که این دستگاه می‌تواند در بنچ‌مارک‌های تک مرحله‌ای امتیاز بالایی را کسب کند. اما در صورت طولانی بودن تست، دمای دستگاه به سرعت بالا می‌رود و عملکرد آن کاهش می‌یابد که کاربران زیادی را ناامید کرده است.

نظر شما در مورد مشکلات جدید صفحه نمایش اپل واچ اولترا چیست؟ آیا اپل می‌تواند این مشکلات را به کمک بروزرسانی حل کند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:‌ بررسی iPhone 15 Pro Max؛‌ هیولای تیتانیومی پردردسر