اپل در حال آماده شدن برای دو رویداد بزرگ در اردیبهشت‌ماه است که از محصولات جدیدش رونمایی کند. رویداد اصلی 18 اردیبهشت در کالیفرنیا برگزار می‌شود و و سپس رویداد دیگری در لندن برپا خواهد شد.

رویداد let Loose اپل در تاریخ 18 اردیبهشت سال‌جاری برگزار می‌شود و اپل از آیپد پرو با نمایشگر OLED و آیپد ایر جدید رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که آیپد پرو جدید، از جمله مهم‌ترین بخش‌های این رویداد باشد، چراکه اپل به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را برای این دستگاه در نظر گرفته است. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به نمایشگر OLED جدید، طراحی به‌روزتر و تراشه قدرتمندتر اشاره کرد.

آیپد ایر جدید نیز از نظر سخت‌افزار ارتقا یافته و در دو اندازه مختلف عرضه خواهد شد. این مدل همچنان از نمایشگر LCD استفاده می‌کند، اما انتظار می‌رود که از تراشه سریع‌تر و عمر باتری طولانی‌تر بهره ببرد. این رویداد برای طرفداران اپل و علاقه‌مندان به فناوری بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، چراکه انتظار می‌رود در آن از محصولات جدید و نوآورانه‌ای رونمایی شود که بازار تبلت‌ها را متحول خواهد کرد.

علاوه بر رویداد اصلی که نیمه دوم اردیبهشت‌ماه در کالیفرنیا برگزار می‌شود، اپل رویداد دیگری را نیز در لندن تدارک دیده است. انتظار می‌رود که این مراسم که احتمالا برای خبرنگاران و افراد خاص در نظر گرفته شده است، فرصتی برای نمایش دستگاه‌های جدید اپل به این افراد باشد. هنوز جزئیات دقیقی از این رویداد منتشر نشده است، اما این احتمال وجود دارد که اپل از این فرصت برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد آیپد پرو جدید با نمایشگر OLED و آیپد ایر ارتقا یافته که در کالیفرنیا رونمایی خواهند شد، استفاده کند.

انتظار می‌رفت که آیپدهای پرو جدید سال گذشته معرفی شوند، اما به‌دلیل بروز چالش‌هایی، اپل مجبور به تعویق رونمایی از آن‌ها شد. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این مشکلات برطرف شده‌اند و اپل آماده‌ عرضه این محصولات جدید در اردیبهشت‌ماه است.

رونمایی از آیپد پرو OLED

علاوه بر رویداد اصلی "Let Loose"، گفته می‌شود که مراسم دیگری در لندن برگزار می‌شود اما هنوز جزئیات دقیقی از این رویداد منتشر نشده است، اما روزنامه‌ The Independent احتمال می‌دهد که اپل از این فرصت برای نمایش آیپدهای جدید به خبرنگاران استفاده کند.

رویداد Let Loose، به احتمال زیاد روی محصولات جدید اپل، از جمله آیپد پرو با نمایشگر OLED و آیپد ایر ارتقا یافته، متمرکز خواهد بود. بااین‌حال، رویداد لندن ممکن است فرصتی برای اپل باشد تا جزئیات بیشتری را در مورد سایر محصولات یا خدمات خود به اشتراک بگذارد.

انتظار می‌رود که اپل در رویداد پیش‌روی خود در لندن، از جدیدترین مدل‌های آیپد پرو با نمایشگر OLED و آیپد ایر رونمایی کند. این رویداد فرصتی برای خبرنگاران منطقه خواهد بود تا به‌صورت مستقیم با این دستگاه‌های جدید کار کنند. اپل فروردین ماه نیز اخباری منتشر و از جدیدترین مک‌بوک‌های M3 رونمایی کرد.

بااین‌حال، توجه داشته باشید که رویداد اصلی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا برگزار می‌شود و در آنجا هم خبرنگاران برای بررسی دستگاه‌های جدید پیش از عرضه رسمی دعوت خواهد شد. انتظار می‌رود اپل علاوه‌بر ارتقای پنل نمایشگر به OLED در مدل‌های پرو، تغییراتی هم در طراحی آن‌ها اعمال کند که این موضوع باعث می‌شود این مدل‌ها نسبت به نسل قبلی، یک ارتقای ارزشمند به حساب بیایند.

علاوه‌بر آیپد پرو با نمایشگر OLED، اپل در رویداد 7 می از مدل‌های جدید آیپد ایر نیز رونمایی خواهد کرد. این مدل‌ها از نظر اندازه‌، بزرگ‌تر از نسل‌های قبلی آیپد ایر خواهند بود و از سخت‌افزار داخلی ارتقا یافته بهره می‌برند. پیش‌بینی می‌شد که اپل به‌دلیل هزینه‌های بالا، از تکنولوژی mini-LED در آیپد ایر جدید استفاده نکند. به‌همین دلیل، هر دو مدل جدید آیپد ایر برای حفظ قیمت رقابتی در مقایسه با مدل‌های پرو، به نمایشگر LCD مجهز خواهند شد.

ما این رویداد رو به طور کامل پوشش خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.