یک گزارش که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهد که گوگل در سال 2023 توانسته است حدود 10 میلیون گوشی پیکسل روانه بازار کند و قصد دارد همین نقطه عطف را در سال جاری نیز تکرار کند.

 این گزارش به‌نقل از یک منبع معتبر ادعا می‌کند که این غول موتور جستجو، توانسته در سال 2023 با ارسال حدود 10 میلیون تلفن پیکسل، به‌نقطه عطفی در عملکرد خود دست یابد و با این وجود همچنان به‌دنبال حفظ این مسیر صعودی است.

در کمال تعجب پیکسل‌ 7 و پیکسل 7 Pro بخش اعظم این محموله را تشکیل می‌دهند، اما فعلا هیچ اطلاعاتی از تعداد دستگاه موجود از هر مدل در این مجموعه خبری در دسترس نیست. جالب است که امروزه مردم روز به‌روز بیشتر از قبل در بازار گوشی‌های هوشمند سرمایه گذاری می‌کنند.

البته باید به‌این نکته هم اشاره کنیم که گوشی پیکسل 6 که راه‌اندازی مجدد نرم‌افزار سری پیکسل هم با آن شروع شد، در سطح انتظارات کاربران ظاهر نشد و گوشی خوبی از آب در نیامد و حتی یک سری مشکلاتی از لحاظ داغ کردن دستگاه داشت. پس از آن سری پیکسل 7 عرضه شد که گوشی واقعا خوبی بود، اما گوگل با یک جانشین بسیار بهتر و پرطرفدار‌تر، عملا آن را از رده خارج کرد.

گوشی پیکسل گوگل

در ابتدا که گوگل تصمیم گرفت از Nexus به‌پیکسل تغییر نام دهد، طرفداران زیادی نداشت اما پس از ایجاد تغییراتی در زمینه نرم‌افزار گوشی بود که این شرکت از نظر عملکرد بسیار خوب ظاهر شد. تنوع محصولاتی که آنها ارائه می‌دهند بسیار بالا است و این دستگاه‌ها از نظر عملکرد و سخت افزار سابقه بسیار خوبی دارند.

البته باید به‌این مسئله هم توجه داشته باشیم که گوگل بیشتر روی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کرده است تا بخش سخت‌افزاری گوشی. اما اگر تاکنون این شرکت به‌فکر تغییر این رویه نبوده است، پس بعید است که نگرانی خاصی در این مورد وجود داشته باشد. اگر به‌دنبال یک تجربه خوب از کار با سیستم عامل اندروید هستید، گوشی‌های پیکسل در این زمینه بی‌رقیب هستند و با توجه به‌جاه‌طلبی گوگل، با گذر زمان بهتر و بهتر هم می‌شوند.

اخبار مرتبط: