ایسوس قصد دارد ۲۶ دی ماه گوشی‌های گیمینگ سری راگ فون ۸ را در سه نسخه پایه، پرو و آلتیمیت با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و یک تراشه تقویت شده معرفی کند.

ایسوس اخیراً تصاویری از گوشی‌های سری راگ فون ۸ برای عرضه جهانی منتشر کرده است. این دستگاه‌ها از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. به نظر می‌رسد کمپانی ایسوس برای کنترل دمای این گوشی‌ها از روشی جدید و پیشرفته‌ استفاده کرده که توانایی دستگاه را در اجرای بازی‌های سنگین پایدارتر می‌کند. اعلامیه منتشر شده توسط ایسوس، جزئیات زیادی در مورد مشخصات گوشی‌های سری راگ فون ۸ فاش نکرد اما مشخص شد این محصولات قرار است ۲۶ دی ماه در چین طی رویدادی رسمی معرفی شوند.

گوشی‌های سری راگ فون ۸

در تصاویر منتشر شده، فقط طراحی پشت گوشی به نمایش گذاشته شده است و از آنجایی که در پشت این دستگاه نورپردازی RGB دیده نمی‌شود بنابراین پیش‌بینی می‌شود عکس مورد نظر متعلق به نسخه پایه این سری باشد. سه سنسور به همراه یک فلش ال‌ای‌دی در ماژول دوربین برجسته و پنج ضلعی این دستگاه تعبیه شده اما در حال حاضر مشخصات سیستم دوربین این گوشی‌ها منتشر نشده است. براساس لیست دیده شده در گیگ‌بنچ، نسخه پایه سری راگ فون ۸ از ۱۶ گیگابایت رم و نسخه پرو و آلتیمیت از ۲۴ گیگابایت رم برخوردار هستند.

شایعات حاکی از آن است که مدل پایه این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دو نسخه دیگر با یک تراشه تقویت شده عرضه می‌شوند که توانایی گرافیکی دستگاه را تا حدود زیادی بالا می‌برد. در حال حاضر تاریخ عرضه جهانی این دستگاه گیمینگ هنوز مشخص نشده است اما همانطور که انتظار می‌رود این کمپانی قصد دارد اوایل سال ۲۰۲۴ از سری راگ فون ۸ رونمایی کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری راگ فون ۸ چیست؟ با توجه به سابقه ایسوس در تولید گوشی‌های گیمینگ با قابلیت‌های ویژه باید دید این دستگاه می‌تواند در دنیای گیمرها تحولی ایجاد کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: