سامسونگ قصد دارد علاوه بر سری گلکسی واچ، چند دستگاه پوشیدنی دیجیتال جدید را نیز معرفی کند. این کمپانی ظاهرا در حال کار بر روی توسعه یک عینک گلکسی مبتنی بر AR و یک حلقه گلکسی است که می‌تواند وضعیت سلامت کاربر را ردیابی کند. در ادامه اطلاعات بیشتری از عینک های گلکسی سامسونگ بخوانید.

این غول تکنولوژی به تازگی اقدام به ثبت دو نام تجاری جدید کرده است. این نام‌های تجاری هم متعلق به عینک و حلقه گلکسی هستند. عینک دیجیتالی گلکسی عملکردی مشابه عینک واقعیت ترکیبی اپل خواهد داشت، به معنای آنکه می‌تواند علاوه بر واقعیت افزوده (AR)، همزمان روی واقعیت مجازی (VR) هم متمرکز باشد.

سامسونگ در تاریخ دوازدهم بهمن ماه طی رویداد Unpacked به صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار بر روی یک دستگاه واقعیت ترکیبی (XR) است. این شرکت اعلام کرد که برای تولید این دستگاه با گوگل و کوالکام همکاری می‌کند. حالا نام تجاری ثبت شده در موسسه KIPRIS نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا یک عینک واقعیت ترکیبی خواهد بود.

مشخصات گلکسی ring سامسونگ

علاوه بر عینک واقعیت ترکیبی، سامسونگ همچنین در حال توسعه یک حلقه الکترونیکی هم هست. این شرک نام تجاری "حلقه گلکسی" را در تاریخ 4 اسفند در موسسه ثبت برند KIPRIS ثبت کرده است. در فرم ثبت نام تجاری حلقه گلکسی گفته شده این دستگاه یک حلقه هوشمند کوچک است که می‌تواند پارامترهای مربوط به وضعیت سلامت کاربر را اندازه گیری کند.

متاسفانه موسسه KIPRIS به جز نام دستگاه، اطلاعات و جزئیات دیگری از حلقه جادویی سامسونگ منتشر نکرده است. گرچه بر اساس همین اطلاعات اولیه هم می‌توانیم فرض کنیم که حلقه گلکسی صرفا برای اندازه‌گیری و نظارت بر وضعیت سلامت و فعالیت‌های فیزیکی کاربر طراحی شده است. عملکرد‌هایی که ساعت هوشمند گلکسی‌واچ هم ارائه می‌دهد.

خبر مرتبط: عینک واقعیت پردازشی شیائومی رونمایی شد