سامسونگ مشخصات گوشی گلکسی اف ۳۴ را اعلام کرد؛ این گوشی که به‌زودی روانه بازار خواهد شد، از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

ماه گذشته سامسونگ از گلکسی اف ۵۴ با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ رونمایی و حالا اعلام کرد که به‌زودی اف ۳۴ در هند عرضه می‌شود. البته غول کره‌ای لیست مشخصات این گوشی را منتشر نکرد، اما بخشی از مشخصات کلیدی آن را به اشتراک گذاشت.

بر این اساس گلکسی اف ۳۴ از صفحه نمایش سوپر آمولد با رزولوشن +Full HD، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۱۰۰۰ نیتی بهره می‌برد. در پنل پشتی این دستگاه، دوربین سه‌گانه تعبیه شده است. این ماژول شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزه‌گیر اپتیکال و ۱۶ افکت تصویری مختلف خواهد بود. همچنین دوربین به قابلیت Single Take مجهز شده که تا سقف ۴ فیلم و عکس را در یک حرکت ثبت می‌کند.

این گوشی از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که سامسونگ مدعی شده با یک‌بار شارژ تا ۲ روز دوام می‌آورد. علاوه‌بر آن، گلکسی اف ۳۴ از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و در تصاویر تبلیغاتی با دو رنگ مشکی و سبز تیره و دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای به نمایش درآمده است.

پوستر معرفی گلکسی F34 سامسونگ

البته مشخصات دیگری از گلکسی اف ۳۴ منتشر نشده است، اما شایعاتی در مورد آن در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه احتمالا به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، رم ۶ گیگابایتی، اندروید ۱۳، دوربین‌های اولترا واید و ماکرو ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

همچنین احتمالا گلکسی اف ۳۴ از شارژ سریع ۲۵ واتی، سقف حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، درگاه ورودی تایپ سی، حسگر شتاب‌سنج و بلوتوث ۵.۲ بهره‌مند خواهد شد. البته قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است، اما احتمالا کمی گران‌تر از گلکسی اف ۵۴ خواهد بود. براساس شایعات قیمت این دستگاه ۱۷۰۰۰ روپیه هند معادل حدود ۲۰۷ دلار آمریکا خواهد بود.

اخبار مرتبط: