یک منبع آگاه خبری می‌گوید رویداد اپل به‌نام «Ready. Set. Capture» درتاریخ 20 شهریورماه راس ساعت 20:30 دقیقه برگزار می‌شود.

براساس تازه‌ترین افشاگری‌های، کمپانی اپل در تاریخ 10 سپتامبر رویدادی را برگزار می‌کند تا از سری جدید آیفون 16 و اپل واچ سری 10 رونمایی کند. طبق سنت سال‌‌های گذشته، رویداد اپل در دومین سه‌شنبه ماه سپتامبر برگزار می‌شود. در این شایعه، تصویری از دعوت‌نامه این رویداد با شعار «Ready. Set. Capture» منتشر شده که می‌تواند اشاره‌ای به دکمه جدید کپچر باشد.

به‌گفته Majin Bu، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که اپل می‌تواند رویداد بزرگ آیفون 16 را در تاریخ 10 سپتامبر برگزار کند. منبع خبر به‌صورت ناشناس به افشاگر چینی تاریخ برگزاری را اعلام کرده و راهی برای تایید صحت آن وجود ندارد. با‌این‌حال، با‌توجه‌به تطابق این تاریخ با رویدادهای قبلی اپل، باعث می‌شود زمان یادشده محتمل به‌نظر برسد.

رویداد «Ready. Set. Capture»

اپل در رویداد «Ready. Set. Capture» از مدل‌های جدید آیفون 16 و آیفون 16 پرو رونمایی خواهد کرد که دارای تغییرات طراحی چشمگیر و ویژگی‌های جدید خواهند بود. همچنین، این کمپانی می‌تواند ویژگی‌های اختصاصی هوش مصنوعی اپل را برای این سری معرفی کند که در اواخر امسال، احتمالا در ماه اکتبر، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید دعوت‌نامه این رویداد را بررسی کنید، اما آن را با کمی شک و تردید در نظر بگیرید، زیرا هیچ تایید رسمی از سوی شرکت وجود ندارد.

علاوه‌بر آیفون 16، اپل واچ سری 10 و ایرپادهای جدید نیز رونمایی می‌شود که اخیرا شایعاتی مبنی‌بر عرضه آن‌ها در دو مدل منتشر شده است. در دعوت‌نامه، جزئیات زمان این رویداد نیز ذکر شده که برای ساعت 10 صبح در تئاتر استیو جابز در اپل پارک برنامه‌ریزی شده است. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، جزئیات بیشتری را در مورد رویداد معرفی آیفون 16 با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.