همراه اول در الکامپ 1403، بخش ویژه‌ای را برای امور مشتریان درنظر گرفته که امکان خرید گوشی قسطی را برای کاربرانش آسان می‌‌کند.

امسال همراه اول همانند سایر شرکت‌ها در نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کرده و مراجعه کنندگان به‌صورت حضوری می‌توانند از خدمات ارائه شده ویژه همراه اول استفاده کنند. در غرفه همراه اول بخش‌ خرید سیم کارت، خرید گوشی، تبلت و بیمه دستگاه خریداری شده به‌صورت قسطی امکان‌پذیر خواهد بود که به‌عنوان بخشی از خدمات ارائه شده توسط همراه اول محسوب می‌شود.

کاربرانی که گوشی‌‌شان را به‌صورت قسطی خریداری می‌کنند یا سایر کاربرانی که به‌شکل حضوری به امور مشتریان همراه اول مراجعه می‌کنند، می‌توانند دستگاه موردنظرشان را تا سقف 7 میلیون تومان توسط همراه اول بیمه کنند؛ البته این خدمت برای کاربرانی که گوشی‌‌شان را از همراه اول تهیه می‌کنند، به‌صورت رایگان است.

گوشی قسطی در نمایشگاه الکامپ

علاوه‌براین، در غرفه همراه اول شاهد تبلت‌های مختلف با کانفیگ‌های پایه هستیم؛ این تبلت‌ها ویژه کودکان هستند و قیمتی زیر 6 میلیون تومان دارند که والدین می‌توانند آن‌ها را به‌صورت قسطی برای فرزندان‌شان تهیه کنند. همچنین، همراه اول به‌عنوان هدیه روی این تبلت‌ها که از برند نارتب هستند، سیم کارت ویژه با حدود 60 گیگابایت اینترنت ارائه می‌کند؛ در ادامه می‌توانید مشخصات این دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

ازسویی‌دیگر، در این بخش شاهد امکان خرید مودم به‌صورت قسطی نیز برای کاربران فراهم شده بود و نیز چند مدل مودم فیبر نوری با قیمت مقرون‌به‌صرفه و کانفیگ‌های مختلف جهت تهیه کاربران بودیم. کاربران می‌توانند این مدل‌ها را حضوری تهیه کنند؛ البته بر اساس گزارش همراه اول اکنون تنها امکان فروش مودم‌ها وجود دارد و درباره ارائه فیبر نوری همراه اول هنوز هیچ اطلاعی در دسترس نیست.