شرکت سازنده ساعت‌های هوشمند امیزفیت از حلقه هوشمند هلیو رونمایی کرد. این حلقه هوشمند قرار است فعلا فقط در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شود.

این اولین‌بار است که امیزفیت محصولی از دسته پوشیدنی‌های هوشمند راهی بازار ایالات متحده می‌کند. عرضه امیزفیت هلیو همراه با پیشنهاد خرید ساعت‌های هوشمند پرچمدار امیزفیت بوده که در صورت خرید ساعت هوشمند قیمت آن با تخفیف ویژه همراه خواهد بود.

حلقه هوشمند هلیو برای ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ساخته شده که جنس آن از آلیاژ تیتانیوم سازگار با پوست با مقاومت 10ATM است. کاربر با استفاده از این حلقه می‌تواند استراحت خود را به حداکثر برساند و فعالیت بدنی بین استراحت و تمرین از طریق برنامه همراه Zepp ردیابی، ضبط و تجزیه و تحلیل می‌شود.

در صورت خرید ساعت هوشمند امزیفت ممتاز، حلقه هوشمند امزیفت هلیو با تخفیف ارائه می شود. مدل‌های ساعت هوشمندی که برای این تخفیف پیشنهاد شده اند امزیفیت فالکون، چیتا پرو و تی رکس اولترا است. در صورت خرید ساعت هوشمند امیزفیت فالکون، حلقه هوشمند امیزفیت هلیو با قیمت تخفیف‌خورده ۴۹.۹ دلار به فروش می‌رسد، اما قیمت اصلی آن ۲۹۹.۹۹ دلار است. قیمت ساعت هوشمند امیزفیت فالکون با تخفیف نیز ۴۹۹.۹۹ دلار است و جزو برترین ساعت‌های هوشمند امیزفیت در نظر گرفته شده است.

قیمت واقعی ساعت هوشمند امیزفیت فالکون  649.98 دلار، چیتا پرو 549.98 دلار و تی رکس اولترا 449.98 دلار است که در صورت خرید همزمان حلقه هوشمند هلیو با ساعت هوشمند، قیمت آنها با تخفیف 150 دلار برای کاربران درنظر گرفته می‌شود. کاربران به مدت شش ماه نیز از دسترسی رایگان به برنامه‌های Zepp Fitness و Aura برخوردار خواهند بود. مشتریان می‌توانند حلقه هوشمند امیزفیت هلیو و ساعت‌های هوشمند امیزفیت را از وب سایت امیزفیت دریافت کنند.