کلاب ‌هاوس قصد دارد از تولیدکننده‌های محتوا در پلتفرم خودش حمایت کند و یک سری ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار بدهد.
پائول دیویسون، مدیرعامل کلاب‌هاوس، اعلام کرد که اولین برنامه حمایتی از تولیدکننده‌های محتوا که Clubhouse Creator نامیده می‌شود به‌زودی شروع می‌شود.
این برنامه قصد دارد مجری‌ها و برنامه‌سازان مختلف را تحت تأثیر قرار بدهد تا بتوانند مخاطب مورد نیاز خود را پیدا کنند، با برندهای مختلف تعامل کنند و از همه مهم‌تر کسب درآمد کنند.


کلاب هاوس استارت آپ پر ریسکی بوده و اکنون در آستانه تولد یک سالگی اش ارزشش به یک میلیارد دلار رسیده است. تا به حال به دلیل عملکرد موفقیت آمیزی که داشته، دیگر شبکه های اجتماعی به فکر تقلید از آن افتادند. توییتر چند وقت پیش سرویس Spaces را معرفی کرد که دقیقا شبیه به کلاب‌هاوس است و به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد. اکنون یک سری ویژگی‌ که کاربران مدت‌ها در انتظار آن بودند، مانند به اشتراک گذاشتن لینک‌ها و فیلتر زبان، به‌زودی به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود. کلاب‌هاوس دیگر به لیست مخاطب‌های گوشی دسترسی نخواهد داشت و کاربران می‌توانند مستقیم با استفاده از شماره تماس کاربران، دیگران را به این شبکه اجتماعی دعوت کنند. همچنین به گفته‌ی دیویسون، کاربران می‌توانند برای حذف لیست مخاطب‌های خود که در کلاب‌هاوس ذخیره شده‌اند با این شرکت در تماس باشند؛ البته به‌زودی ابزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانند لیست مخاطب‌های کاربران را از کلاب‌هاوس حذف کند.
در ضمن لازم به ذکر است که نسخه اندرویدی کلاب هاوس هنوز منتشر نشده است و عضویت در این شبکه اجتماعی صوتی در حال حاضر فقط با دعوت‌نامه امکان‌پذیر است.

Clubhouse Creator در ابتدا ۲۰ تولیدکننده محتوا را قبول می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود برای پیوستن به این طرح را تا تاریخ ۱۱فروردین ارسال کنند.