سری مجموعه گلکسی A و M

سری مجموعه گلکسی A و M سامسونگ فروش قابل چشمگیری در بازار دارند و در سایر نقاط کشور کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با این حال، این اواخر کاربران گزارش‌هایی راجع به برخی از مشکلات ریستارت خودکار در گوشی‌های این سری مطرح کرده‌اند که برای آن‌ها دغدغه ایجاد کرده است.

گزارش هایی که توسط کاربران هندی از گوشی‌های گلکسی M30s، گلکسی M31، گلکسی M31s، گلکسی A50، گلکسی A50s و گلکسی A51 انتشار داده اند. مشخص است که این مشکلات مربوط به گوشی‌هایی می باشد که در بازار هند  فروخته شده و کاربران در سایر نقاط کشور چنین مشکلاتی را تجربه نکرده اند.

مشکلات سری گوشی آ و سری ام
مشکلات سری گوشی آ و سری ام

 

مشکلات این سری گوشی ها

گزارش های زیاد مشخص می کند اکثر گوشی ها هنگ کرده و خود به خود ریستارت می‌شوند. بعضی ازمخاطبان دیگر از ریستارت‌های پشت هم اطلاع  داده‌اند که نمی توانند با گوشی های خود کار کنند. عده ای دیگر ازمخاطبان می‌گویند که گوشی در یک تکرار گیر می‌کند و احتمالا هم روشن نشود.

این مشکلات تقریبا به دو ماه پیش گزارش شدند اما فعلا کره‌ای‌ها درباره علت آن‌ها جزئیاتی انتشار نکرده‌اند. در نتیجه هنوز  واضح نمی‌دانیم که با مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری این گوشی ها مواجه هستیم. با این حال، بعضی از مخاطبان می‌گویند با مراجعه به شعبات سامسونگ آنها مادربرد گوشی را با پرداخت مبلغی بیش از ۱۰۰ دلار، عوض کرده‌اند.

کلیه دستگاه‌های ذکر شده

کلیه دستگاه‌های ذکر شده از چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ و ۹۶۱۱ استفاده شده اند، ولی اینکه مشکل بوجود آمده به تراشه اگزینوس مرتبط می شود یا نه، فعلا معلوم نیست. تا کنون کاربران کشورهای دیگر همچین مشکلی را گزارش نداده اند، ممکن  است با این وجود بعضی از دستگاه‌ها از کشور هند به سایر کشورهای دیگر فرستاده شده باشند.

البته باید توجه کرد که ریست فکتوری روی رفع مشکل تاثیری ندارد و کاربران هم مایل نیستند با پرداخت مبلغ زیادی مادربورد را عوض کنند، توقع داریم سامسونگ در آینده های نزدیک راجع به این مشکل کاری انجام دهد و اگر مشکل سخت افزاری به وجود آمد، قطعه ای که خراب شده را بطور رایگان تعویض کند.