گوشی های تاشو

چند روز دیرتر از آنچه انتظار می رفت ، اما تاشوهای نسل سوم سامسونگ به مرز ۱ میلیون فروش در کره جنوبی رسیده است. سامسونگ می گوید این اتفاق روز چهارشنبه رخ داده است (تحلیلگران پیش بینی می کردند که میلیون ها نفر در آخر هفته گذشته به دست خواهند آمد).

کمی بیشتر از یک ماه است که تاشوهای گلکسی در بازار خود عرضه شده اند. تنها بزرگترین موفقیت های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و سری گلکسی اس ۸  در فروش خانگی خود به ۱ میلیون فروش سریعتر دست یافت.

سری گلکسی زد فلیپ ۳

Galaxy Z Flip3 بخش عمده ای از فروش را تشکیل می دهد و ۷۰ درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده است. ۳۰۰۰۰۰ واحد دیگر Galaxy Z Fold3 بود. Flip ارزان تر در نقطه قیمت مناسب قرار دارد در حالی که تجربه جدیدی را با یک گوشی Galaxy S21 با قیمت مشابه ممکن نمی کند.

سامسونگ:

سامسونگ می گوید ، بیش از نیمی (۵۴ درصد) خریداران Z Flip3 هزاره یا از نسل Z بودند. این بدان معناست که افرادی که در دهه ۸۰ یا قبل از آن متولد شده اند نیز تلفن های تاشو خریداری می کنند ، به این معنی که برای همه سنین جذاب است.

و سامسونگ می خواهد قطار غلیظ را ادامه دهد ، بنابراین برنامه تجارت را تا ۳۱ اکتبر تمدید می کند. کره ای ها می توانند تلفن قدیمی خود را تحویل دهند تا قیمت Z Flip3 یا Z Fold3 جدید کاهش یابد و این شامل تجارت در iPhone XS می شود یا XR.بر اساس اعلام سامسونگ الکترونیک ، حجم فروش گلکسی Z Fold3 و Flip3 در کره جنوبی از ۱ میلیون عبور کرده است.

فروش گوشی های زد فولد و زد فیلیپ

این غول فناوری گفت: تعداد کل دو دستگاه تاشو در بازار کره دوشنبه به ۱ میلیون دستگاه رسید ، ۳۹ روز از اولین عرضه آنها در ۱۱ آگوست.

گوشی های تاشو تنها بزرگترین موفقیت های سامسونگ در گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۸ پرچمدار را در سرعت رسیدن به مرز ۱ میلیون دنبال کردند.

سامسونگ گفت ، از ۱ میلیون دستگاه ، حدود ۷۰ درصد مدل Z Flip3 از نوع تاشو هستند که محبوبیت دسته تاشو را به دنبال دارد.

تقریباً ۵۴ درصد از خریداران Flip3 مصرف کنندگان هزاره یا نسل Z بودند. به نظر می رسد نسخه های سوم گوشی های تاشو سامسونگ بازار تاشو را به طور مثال گسترش می دهند.