شیائومی سال ۲۰۱۹ را با پرچمدار Mi 9 و سری Redmi Note 7 آغاز کرده است. این شرکت گزارش درآمد خود در سه ماهه اول سال  2019 را در حالی منتشر کرد که نتایج فراتر از انتظارات بود.

با توجه به فروش خوبی که این شرکت در خارج از بازار چین به دست آورد، درآمد این شرکت در این گزارش معادل ۶٫۳ میلیارد دلار گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گدشته ۲۷ درصد افزایش یافته است. با توجه به رکود بازار داخلی و کاهش ۲۱ درصدی در فروش گوشی‌های هوشمند چینی، این نام تجاری با فروش ۲۷٫۹ میلیون دستگاه در این بازه زمانی، در جایگاه چهارم جهانی قرار گرفته است.

هم چنین شیائومی روی فروش سیستم‌های اینترنت اشیا ( IoT ) خود حساب ویژه‌ای باز کرده است و فروش خود را در این بازه به میزان ۷۰ درصد افزایش داده و به ۱۷۱ میلیون واحد رسانده است.