افزایش در آمد

در شروع برنامه همه گیر ، برنامه های مردم هنگام جستجو برای انجام کاری افزایش یافت. اکنون با نصب برنامه راه اندازی واکسن در سیستم عامل های گوگل و اپل اندکی کاهش یافته است (به ترتیب ۱٫۲ و ۲٫۱ درصد سال به سال) ، اما درآمد افزایش یافته است.

خرید درون برنامه ای

کاربران تلفن های هوشمند مجموعاً ۳۳٫۶ میلیارد دلار در Google Play Store و Apple App Store در سه ماهه جولای تا سپتامبر برای برنامه ها ، خریدهای درون برنامه ای و اشتراک هزینه کردند. این نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۹٫۲ میلیارد دلار هزینه شده بود ، ۱۵٫۱ درصد افزایش یافته است. این افزایش در حال کند شدن است ، با این حال ، سال گذشته در آن سه ماهه هزینه ها ۳۲ درصد جهش داشته است.

بیشترین درآمد

فروشگاه اپل همچنان بیشترین درآمد را دارد ، ۲۱٫۵ میلیارد دلار چشمگیر (+۱۳٫۲ درصد نسبت به سال گذشته) ، اما پلت فرم گوگل در حال پیشرفت است زیرا ۱۲٫۱ میلیارد دلار (+۱۸٫۶ درصد) به دست آورده است. خبرهای خوبی برای گوگل وجود دارد ، اما در یک ثانیه بیشتر در مورد آن صحبت می شود.

پردرآمدترین برنامه

داده های SensorTower نشان می دهد که TikTok پردرآمدترین برنامه در سراسر جهان در هر دو فروشگاه برنامه در Q3 بوده است. این برنامه اخیراً به ۳ میلیارد نصب رسیده است و اولین برنامه غیر فیس بوکی است که این کار را انجام داده است.TikTok برترین برنامه در فروشگاه اپل بود ، اما نه در Google در آنجا برنامه Google One خود غول جستجو رتبه ۱ را در اختیار دارد (به لطف اشتراک در سرویس ذخیره سازی ابری).

برترین برنامه

Piccoma در مجموع با ۱۳۰ درصد رشد به رتبه ۲ رسید ، YouTube و Disney+ نیز در ۵ برتر قرار دارند. در زیر رتبه بندی کلی و هر فروشگاه برنامه آمده است. بازی های موبایلی نیز داغ می شود و کاربران ۷٫۷ درصد بیشتر از سه ماهه سوم سال گذشته پول نقد – ۲۲٫۴ میلیارد دلار – خرج می کنند. بیشتر این مبلغ در فروشگاه Google Play (13.1 میلیارد دلار) و iOS پس از آن (۹٫۳ میلیارد دلار) هزینه شده است.

بازی برتر موبایل

همانند سه ماهه های قبل ، بازی برتر موبایل TENCENT PUBG Mobile است که بیش از ۵ میلیارد دلار درآمد مادام العمر (از جمله Game for Peace ، نسخه چینی بازی) به دست آورده است. یکی دیگر از بازی های Tencent ، Honor of Kings ، در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن Genshin Impact قرار دارد. Genshin ممکن است تنها یک سال سن داشته باشد ، اما در حال حاضر ۲ میلیارد دلار هزینه مصرف کننده به نام خود دارد. Pokemon Go هنوز محبوب است و چهارم بود ، Roblox از ۵ برتر دور می شود.