بیلبوردهای جدید پیکسل ۶

بیلبوردهای جدید پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نشان می‌دهد که چگونه طراحی (مخصوصا صفحه نمایش) این دو مدل ساده و پرو باهم متفاوت هستند. جدیدترین بیلبوردهای دیوید اوربانک ، گوشی‌ها را در رنگ‌های مختلف نمایش داده است. Pixel 6 Pro در رنگ مشکی موجود نیست. جالب است که گوگل این دو گوشی را به صورت جداگانه و مستقل معرفی و تبلیغ می‌کند. در همین حال ، هر بیلبورد ویژگی متفاوتی را تبلیغ می‌کند: گوگل لنز ، Maps یا دوربین. حالت لبه‌های خم شده صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی در مقایسه با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی مسطح در پیکسل  ۶ به‌خوبی در عکس قابل مشاهده است.

مقایسه پیکسل ها

در قسمت سر دستگاه Pixel 6 Pro ، حاشیه‌های ضخیم تری به چشم می‌خورد. در مقایسه، پیکسل پرو دارای یک قاب آلومینیومی (مشکی، نقره ای یا طلایی) است که به تشخیص صفحه نمایش از بدنه ، به ویژه در بالا و پایین کمک می‌کند. تفاوت‌های بین این دو جزئی اما از نظر طراحی چشمگیر هستند. در حالی که پیکسل اصلی و پیکسل ۴ از نظر بصری در انواع معمولی و XL یکسان بودند ، پیکسل ۲ و ۳ تفاوت‌های فاحشی با هم داشتند.

Pixel 6 Pro
Pixel 6 Pro

بوم ها

بوم ها شامل قسمت متمایز عقب (و نوار دوربین) هستند ، در حالی که صفحه نمایش یک صفحه اصلی واقع بینانه اندروید ۱۲ را نشان می دهد. این شامل طرح جدید در یک نگاه است-که باید به “فضای زنده” تغییر نام دهد-در گوشه سمت چپ بالا. روز (کوتاه شده) و تاریخ در خط اول ظاهر می شود ، در حالی که وضعیت آب و هوا و درجه حرارت زیر آن قرار دارد. این فضا در تبلیغات قبلی خالی ماند.

نمادها

ما همچنین ساعت Material You ، نمادهای موضوعی و نوار جستجو را مشاهده می کنیم. فردی که رنگهای متمایز بر تن دارد ، نمایه است و روی تم Dynamic Color تأثیر می گذارد. Pixel 6 Pro در کنار آن با رنگ پس زمینه و فونت مطابقت دارد. این شرکت ، مانند فروشگاه Google Chelsea ، نوع صورتی/نارنجی/قرمز گوشی کوچکتر را برجسته می کند.

بیلبورد

در همین حال ، Pixel 6Pro طلا – که در این مثال نیویورک به طرز سرگرم کننده ای بیلبورد گسترده تری دارد – استفاده می شود. گوگل در چندین تبلیغ فعال بوده است ، هرچند طراحی بیلبورد واقعاً مشخص نمی کند که Pro دارای یک صفحه نمایش بزرگتر از یک نگاه گذرا است. جالب است که گوگل عمداً آگاهی خود را از پرو افزایش می دهد نه اینکه فقط خط پیکسل ۶ را به طور مشترک تبلیغ کند.

به گفته دیوید اوربانکه عکاس ، این تابلوهای تبلیغاتی را می توان در نیویورک ، لس آنجلس و سان فرانسیسکو یافت. یکی در شهر دوم موقعیت بزرگراهی بزرگی را اشغال کرده است.